Friday, June 5, 2009

Hmmmmm....

Hello readers....

Seriyes ak ngah serabut nak mampos now..... banyak sgt benda dalam kepala otak aku ni... perdana menteri ke aku ni? bnyk sgt kene pikir... sial tol... heh... tapi seb baik kepala otak ak center lagi... xde r meroyan tetiba kan.. i'll take it as COBAAN...cam P.Ramlee cakap..

Ak kat UKM ni...Ak bru balik dr umah... lepak umah la plak kan... kengkawan ak abis balik... nash n khalis pon balik... so kejadah apa ak dok sorg2 kat UKM yang permai ni... Ak balik umah... tapi mak aku g terengganu plek... adoii... kene masak sendiri la jawapnya....Mak ak ade program kat Ganu... Abah aku cam besa r everyday turun naik KL.... huhu so ak memang kene masak sendiri r... kalau abah aku ade msti abah ak yang masak... dia masak best oo..... tapi seb baik r gua pon reti masak hahahaha jgn x caya.. ak mmg suke masak memasak neh... so memang lengkap lah ciri lelaki idaman malaya.. hahah perasan babi je ak

Balik aritu...Ak dapat lepak ngn kengkawan ak time kat seremban... Acap, Awie n Capik..., Kitorg Lepak kat Jusco... kat McD... borak2... gelak2...kutok org.....bes sial ilang serabut aku.......

Best fren ak Azhan balik x lama lagi... Dia blaja kat Auckland...ak x saba neh nak berjinggo ngan dia... sure padat schedule nak lepak ngan dia... haha weh azhan ak x kire kali ni ko balik beli tshirt... seriyes x saba nak karaoke... men tenis... hahah ko jgn hengat taring ak dah xde dalam dunia tenis ni... ak bercuti cedera cam maria sharapova... hahah



Gambar kat atas ni gambar ak n acap... kitorg memang kaki tenis... klu cuti slalu r main... tapi ak slalu bangun lambat.. kekadang berjanggut member tgu kat court hahaha... ape ak ngarut ni... da la maleh nak taip... bye...

No comments:

Post a Comment